Επικαιρότητα!!!

Επικαιρότητα!!!
Φεβρουάριος 2013

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ....Ε - ΠΙ - ΤΕ - ΛΟΥΣ.....!!

Και ενώ βρισκόμαστε εν μέσω Μνημονίου να και κάτι ευχάριστο.

Είχα μείνει με την εντύπωση ότι ο Προαστικός δεν έχει πάει ακόμα στα Αραχωβίτικα και τον Ψαθόπυργο. Μάλιστα μια σχετικά πρόσφατη  φωτογραφία μου έδινε την παρακάτω εικόνα, κάτι που άλλωστε και εγώ θυμόμουν από τον περασμένο Σεπτέμβριο του 2011 (για να μην χάνουμε και τα χρόνια). Υπήρχε μόνο η τσιμεντένια αποβάθρα, έτοιμη να υποδεχτεί τους ταξιδιώτες. Για δείτε λοιπόν πως ήταν μέχρι πρόσφατα ο χώρος.



Μια λοιπόν και έχουν αρχίσει οι συζητήσεις για τη νότια πλευρά της πόλης (Βραχνέικα, Καμίνια κλπ.) επισκέφτηκα σήμερα τα Αραχωβίτικα και να τι αντίκρισα!!!
Λέω δεν είναι δυνατόν θα ονειρεύομαι. Για δείτε λοιπόν τι αντίκρισα:



ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ! ! ! !
Μπράβο ρε παιδιά, μας κάνετε υπερήφανους και μας δίνετε δύναμη για το μέλλον!!
Βάλε 10 Μνημόνια αγόρι μου για να πάρουμε μπροστά.

Κι έπειτα ξύπνησα.... και μπήκα στο site του ΟΣΕ. Προσέξτε τις χρονολογίες:

1882:Συστήνεται η ανώνυμη μετοχική εταιρεία με την επωνυμία «Σιδηρόδρομοι Αθηνών – Πειραιώς – Πελοποννήσου» (ΣΠΑΠ), με έδρα την Αθήνα.
1884:Εγκαινιάζεται επίσημα ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος με πρώτο δρομολόγιο από το Βόλο στη Λάρισα.
1890:Ιδρύεται η εταιρεία Σιδηροδρόμου Βορειοδυτικής Ελλάδος (ΣΒΔΕ) με έναρξη της λειτουργίας της γραμμής Μεσολογγίου – Αγρινίου.


Επίσης από το site  "Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμων" (www.sfs.gr) βρήκα το εξής που απλώς αντιγράφω:

"Χρονολόγιο κατασκευαστικών εργασιών : Στις 8 Νοεμβρίου 1882 αρχίζει η κατασκευή του δικτύου από τον Πειραιά με λαμπρή τελετή , παρουσία της Βασιλικής οικογένειας . Την 30η Ιουνίου 1884 περατώνεται η γραμμή μέχρι την Ελευσίνα και την 12η Ιουλίου 1884 από το Καλαμάκι μέχρι την Κόρινθο , την δε 11η Απριλίου 1885 κατά Ζαρταλούδη (Εκδόσεις Μίλητος) ή τον Μάϊο του ιδίου έτους κατά Λ. Παπαγιαννάκη (εκδόσεις ΜΙΕΤ) , αποπερατώνεται και το ελλείπον τμήμα , από την Ελευσίνα μέχρι το Καλαμάκι . Την 19η Σεπτεμβρίου 1885 η γραμμή φθάνει στο Κιάτο την 15η Απριλίου 1886 στο Ναύπλιο , την 4η Αυγούστου 1886 στους Μύλους και την 10η Δεκεμβρίου 1887 , με καθυστέρηση ενός έτους περίπου , στην Πάτρα . Εν τω μεταξύ , τον Μάϊο 1887 ανατίθεται , με έγκριση της Κυβερνήσεως , η επέκταση της γραμμής μέχρι τον Πύργο σε δύο ιδιωτικές εταιρείες "

Καϋμένε Τρικούπη, μόνο μια γέφυρα σου φτιάξανε και αυτή δεν έχει τραίνο....τι κι αν το 1890 υπήρχε η πρόβλεψη για Μεσολόγγι και Αγρίνιο.

Αν το τραίνο είναι πολιτισμός, η απουσία του τι είναι;

ΥΓ1: όπως βλέπετε από το χρονοδιάγραμμα του 1882, το τραίνο έφτασε στην Πάτρα με καθυστέρηση ενός έτους, οπότε υπομονή, θα έλθει το πλήρωμα του χρόνου....
ΥΓ2: είχαν Τρόϊκα το 1887 και έδωσαν το έργο σε ...ιδιώτες; Τώρα καταλαβαίνω γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, η Ιστορία επαναλαμβάνεται....
ΥΓ¨3: αν προσέξατε στο βίντεο, η πινακίδα AIRPORT, αφορά απευθείας μεταφορά στο αεροδρόμιο Αράξου (GPA), αν θέλει ο άνθρωπος, όλα τα μπορεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου