Επικαιρότητα!!!

Επικαιρότητα!!!
Φεβρουάριος 2013

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Πεζοδρομάρα Μου..........


Αυτή είναι η εικόνα του πεζόδρομου της Ρήγα Φεραίου την Παρασκευή 28/1 στις 21:30!!!!!!

Από που να αρχίσει κανείς και που να τελειώσει. 9 αυτοκίνητα σταθμευμένα στο κομμάτι από Φιλοποίμενος έως Γούναρη. Αναβάθμιση του κέντρου της πόλης!!

Θα εκφράσω 2 απορίες:

  1. Η Δημοτική Αστυνομία τι ώρα σχολάει? Στις 22:00 αν δεν κάνω λάθος....Θα είχαν πάει να παραδώσουν τα παιδιά. Είναι και μακριά η βάση τους, θέλεις τουλάχιστον 30 λεπτά για να πας. 
  2. Οι καταστηματάρχες είναι ικανοποιημένοι από το θέαμα? Ήθελα να ήξερα αποτρέπουν ή ενθαρρύνουν τους θαμώνες?
Τώρα θα μου πεις, πώς κάνεις έτσι? Τόσα προβλήματα έχουμε, με αυτό θα ασχοληθούμε, έτσι κι αλλιώς μέχρι πριν λίγους μήνες αυτή ήταν η καθημερινότητα. Σωστό, αλλά μάλλον εγώ είμαι η κοροϊδάρα που τρέχω να βάλω το αυτοκίνητο σε πάρκιν 3 γωνίες μακριά από το σπίτι μου. 

Παιδιά, καλό κάνει και το περπάτημα. 5 λεπτά περπατάς, ρίχνεις και καμιά θερμίδα.

Και μία τελευταία απορία και πάλι για την αγαπημένη μου Δημοτική Αστυνομία. Πόσες κλίσεις κόβουν μεταξύ 5 και 6 το απόγευμα και πόσες την υπόλοιπη ημέρα. Θα ήθελα κάποια φορά να το μάθω και να δω το ποσοστό.

Άντε, καλό καφέ!!

1 σχόλιο: